Jeśli jesteś fanem Naruto....jest to strona dla Ciebie.Przeżywaj niesamowite przygody wraz z innymi graczami
Jūho Sōshiken
Użytkownik tworzy z chakry 2 formy wokół swoich rąk, które przybierają postać głów lwów, które służą do atakowania przeciwnika w zwarciu.
Technika ta jest niezwykle skuteczna, przez zwiększenie zasięgu ciosów oraz znacznie zwiększenie ich siły rażenia przez aurę chakry. Bezpośredni
kontakt z ciosem skutkuje poważnymi obrażeniami wewnętrznymi często kończącymi się niezdolnością przeciwnika do dalszej walki.
Technika nie wymaga znaków i pojawia się niemal natychmiastowo, jednak podczas jej trwania użytkownik nie może składać gestów do innych technik.
Istnieje możliwość uformowania głowy lwa jedynie na jednej bądź na obu dłoniach.
Chakra za jedną rękę: 3000
Chakra za utrzymanie: 1000
Juukenpou Ichigekishin
Słabsza wersja techniki Kaiten.
Użytkownik skupia chakrę, gwałtownie wypuszczając ją jednocześnie ze wszystkich tenketsu na całym ciele.
W efekcie wszyscy przeciwnicy, którzy mają fizyczny kontakt z użytkownikiem zostają odepchnięci, otrzymując dodatkowo nieduże obrażenia.
Technika użyteczna, gdy użytkownik został schwytany przez wroga.
Chakra: 2000
Wymaga: Byakugan
Hakkeshou Kaiten:
Technika polegająca na wypuszczeniu z każdego z punktów tenketsu chakry, dzięki czemu możliwe jest zatrzymanie ataku przeciwnika zaraz przed jego zderzeniem z ciałem. Następnie ninja wykonuje bardzo szybkie obroty tworząc jednolity wir, dzięki któremu może odparowywać wszelakie ataki taijutsu i broni (oczywiście nadal musi wypuszczać chakrę z każdego tenketsu). Atak ten rani również każdego przeciwnika znajdującego się w pobliżu wiru.
Chakra: 3000
Wymaga: Byakugan
Hakke Hyakunijuuhachishou:
Atak taijutsu, który podobnie jak Hakke Rokujuuyonshou wymaga od użytkownika Doujutsu - Byakugana. Jednak wymagany jest o wiele wyższy poziom Jyuuken'a, który osiągnąć mogą tylko najbardziej wybitni pośród członków klanu Hyuuga. Atak ten blokuje nie jak w przypadku Rokujuuyonshou 64 główne tenketsu, lecz wszystkie 128. Teoretycznie, nie ma ninja, który przeżyłby ten atak.
Chakra: 10 000
Dodatkowe: Szybkość +20 na czas użycia
Wymaga: Byakugan
Harichakra
Jutsu polegające na wysłaniu z otworów tenketsu chakry, która formuje się w igły.
Są one zdolne przeciąć wszystko jednak zasięg techniki jest bardzo mały - nie przekracza 10 centymetrów.
Chakra: 1000
Wymaga: Byakugan
Hakke Rokujuuyonshou
Jedno z najsilniejszych taijutsu Byakugana.
Shinobi uderza w 64 główne punkty tenketsu na ciele przeciwnika używając przy tym swojej chakry. Ninja który trafi w takie punkty całkowicie blokuje system chakry wroga, co uniemożliwia mu dalsze wykonywanie ninjutsu i genjutsu. Osoba trafiona tym jutsu, ze względu na liczne uderzenia, jest niezdolna do kontynuowania walki. Jedynie osoby z witalnością powyżej 35 są w stanie dalej walczyć ale z zablokowaną chakrą. Wyjątkiem są osoby posiadając Bijuu, które dzięki demonicznej chakrze mogą odblokować swoje tenketsu.
Chakra: 5000
Wymaga: Byakugan
Jyuken
Jest to rodzaj walki wręcz charakterystyczny dla klanu Hyuuga, który znacząco różni się od innych, normalnych uderzeń. "Miękka pięść" polega na atakowaniu wewnętrznego systemu chakry dzięki uderzeniom dłoni używającego, które są napełnione chakrą. Istnieją dwa typy uderzeń:
Typ I: Punktowe uderzenia w tenketsu przy użyciu samych palców. Taki sposób zadawania ciosów jest o wiele szybszy dlatego też trudniejszy do uniknięcia lecz nie powoduje takich szkód jak uderzenie całą dłonią. Na skutek każdego trafienia przeciwnik traci 500 chakry, natomiast użytkownik nie musi zużywać jej prawie wcale.
Chakra za uderzenie: 100
Typ II: Potężne ciosy zadawane otwartą dłonią. Nie mają one na celu zablokowania poszczególnych tenketsu wroga lecz uszkodzenie jego najważniejszych organów wewnętrznych. Dla przeciwników z niższym poziomem witalności, jedno takie uderzenie może być śmiertelne.
Chakra za uderzenie: 1000
Wymaga: Byakugan
Hakke Kuushou
Shinobi kumuluje w dłoni duże ilości chakry, po czym markując cios wyrzuca ją za pomocą swoich dłoni z niewyobrażalną siłą. Silna fala uderzeniowa przebywa odległości kilkunastu metrów w przeciągu ułamka sekundy, na końcu trafiając w przeciwnika bądź inną przeszkodę. Technika jest zdolna odepchnąć wroga na sporą odległość zadając lekkie obrażenia lecz ma na to wpływ również ośrodek, w którym się rozchodzi (zazwyczaj jest to powietrze).
Chakra: 1000
Wymaga: Byakugan
Offline