Nazwa forum

Jeśli jesteś fanem Naruto....jest to strona dla Ciebie.Przeżywaj niesamowite przygody wraz z innymi graczami


#1 2013-04-27 18:03:55

gabiyork

Administrator

Zarejestrowany: 2013-04-27
Posty: 31
Punktów :   

Kikiou

Mushi Jamingu no Jutsu

http://img692.imageshack.us/img692/4618/kikoumushijamingunojuts.png

Użytkownik techniki rozprzestrzenia część swoich owadów po całym polu walki, by te po chwili zaczęły emanować nieregularnymi ilościami chakry, którą się żywią. Technika ta potrafi zmylić i wyprowadzić w pole ninja wyszukujących innych po ich chakrze - na przykład posiadających Sensoryka - uniemożliwiając odnalezienie właściciela techniki. Potrzebna jednak jest do tego połowa owadów z organizmu użytkownika, przez co reszta jego Owadzich Jutsu jest połowicznie upośledzona na czas używania techniki, co skutkuje możliwością używania mniejszej ilości np. Mushi Bunshin czy innych jutsu wymagających robaków.

Chakra: 5000
Chakra za utrzymanie: 3000
Wymagane: Kikiou (2), Uprzednie użycie techniki Mushi Yose no Jutsu.


Seru no Kujo

http://img11.imageshack.us/img11/6834/kikouserunokujo.png

Zdecydowanie najsilniejsza i najgroźniejsza technika klanu Aburame.
Użytkownik używa mikroskopijnych żyjątek, znajdujących się wszędzie dookoła, do zniszczenia komórek ciała przeciwnika.
Aby uaktywnić efekt techniki, wystarczy zetknąć się ze skórą oponenta.
Technika jest skuteczna i nie wymaga żadnych pieczęci, po kontakcie z nią wróg umiera w przeciągu dwóch tur.
W tym czasie nie może wykonywać żadnych technik, atakować, ani nawet się ruszać.
Technika może być dezaktywowana po użyciu połowy ilości chakry potrzebnej do aktywacja techniki (tylko przez użytkownika, lub innego posiadacza Kikiou).

Chakra za aktywację: 10 000

http://i52.tinypic.com/ve2feo.png

Technika polega na wysłaniu wszystkich owadów z ciała na zwiad. W ten sposób osoba używająca techniki traci wszystkie korzyści płynące z posiadania robaków wewnątrz ciała, jednak po jednej turze, owady gotowe są już przekazać informację o lokalizacji wroga. Oczywiście zależy to także od dystansu dzielącego przeciwnika i użytkownika.

Chakra: 2000
Wymaga: Kikiou (1)



Mushi Dama

http://desmond.imageshack.us/Himg692/scaled.php?server=692&filename=mushidamas.png&res=landing

Technika może być wykonana, tylko po wcześniejszym użyciu Mushi Yose no Jutsu.
Użytkownik, zbierając wcześniej wszelkie owady w jednym miejscu, jest w stanie skierować je wszystkie na przeciwnika.
Główną cechą użytych owadów jest wyssanie chakry przeciwnika, oraz poważnie spowolnienie jego ruchów.
Owady nie przestaną wysysać chakry, do czasu aż przeciwnik zemdleje z jej braku.
Ofiara traci 3000 chakry w każdej turze, po osaczeniu przez owady.

Chakra: 3000
Wymaga: Kikiou (2)


Mushi Kabe no Jutsu

http://desmond.imageshack.us/Himg855/scaled.php?server=855&filename=mushikabenojutsu.png&res=landing

Jedna ze skuteczniejszych technik klanu Aburame.
Użytkownik pozbywa się wszystkich owadów z ciała, żeby stworzyć dookoła siebie swoistą zaporę.
Zapora może osłonić dosłownie przed każdym atakiem, jednak przez to traci się wszelkie potrzebne do walki owady.

Chakra: 4000
Wymaga: Kikiou (2)


Mushi Kame no Jutsu

http://i52.tinypic.com/15dpded.png

Technika polegająca na zastosowaniu robaków żyjących wewnątrz ciała do stworzenia ogromnej kopuły blokującej nawet najsilniejsze ataki.
W ten sposób, użytkownik traci większość robaków ze swojego ciała dlatego zapory tej można użyć wyłącznie trzy razy w ciągu walki.

Chakra: 3000
Wymaga: Kikiou (2)


Kikaichou no Jutsu

http://i51.tinypic.com/fo1502.png

Podstawowa technika klanu Aburame, opierająca się na atakowaniu przy pomocy pobliskich robaków przeciwnika.
W ten sposób wróg nie odnosi zbyt poważnych obrażeń, ale technika jest w stanie skutecznie go zdezorientować, lub nawet unieruchomić.

Chakra: 2000
Wymaga: Kikiou (1)


Mushi Yose no Jutsu

http://desmond.imageshack.us/Himg812/scaled.php?server=812&filename=mushiyosenojutsu.png&res=landing

Technika polega na przywołaniu z okolicy większości owadów i skupieniu ich w jednym miejscu.
Owady nie tylko przekazują informację o położeniu wroga, ale mogą go zaskoczyć i przeszkodzić mu w ucieczce.
Dodatkowo, zwabionych owadów można użyć do techniki Mushi Dama.

Chakra: 4000
Wymaga: Kikiou (2)


Mushi Bunshin no Jutsu

http://desmond.imageshack.us/Himg259/scaled.php?server=259&filename=mushibunshinnojutsu.png&res=landing

Technika polega na stworzeniu klona, powstałego z owadów będących w ciele użytkownika.
Stworzenie pięciu takich klonów sprawia, że ciała nie zamieszkuje ani jeden owad, przez co nie można korzystać z ich zdolności do regeneracji ran.
Klony nie umieją wykonywać jutsu, wiec walczą tylko wręcz. Można je jednak w każdej chwili wykorzystać do innych technik Kikiou lub pozwolić by przeciwnik wbił w nie ręce i został obsypany całym rojem.
Na pierwszym poziomie robaków jest tak mało, że można stworzyć tylko jednego klona
Na drugim poziomie ilość robaków w ciele wzrasta, można stworzyć maksymalnie pięć klonów.
Ograniczenie tyczy się również pozostałych technik.

Chakra: 500
Wymaga: Kikiou (1)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.raiders-rd.pun.pl www.sex-and-the-city-rpg.pun.pl www.muhck.pun.pl www.pmps-forum.pun.pl www.witchcraft.pun.pl