Jeśli jesteś fanem Naruto....jest to strona dla Ciebie.Przeżywaj niesamowite przygody wraz z innymi graczami
Inseki Tekunikku
Technika ścieżki Deva. Użytkownik składa trzy pieczęcie w celu przyciągnięcia meteorytu z górnej warstwy atmosfery w kierunku określonego miejsca na ziemi.
Ilość przyciąganych meteorytów jest dowolna, aczkolwiek wiąże się to ze znacznymi zasobami chakry użytymi do wykonania techniki.
Po złożeniu pieczęci i uniesieniu dłoni w powietrze meteoryt spada w kierunku wybranego celu.
Czas pomiędzy wykonaniem pieczęci, a zakończeniem ataku to dokładnie trzy tury (w trzeciej turze następuje uderzenie meteorytu/ów)
Chakra za wielki meteoryt: 16 000
Chakra za średni meteoryt: 6000
Chakra za deszcz małych meteorytów: 14 000
Rinne Tensei no Jutsu
Po wykonaniu odpowiednich pieczęci z ziemi wyłania się paszcza Boga Podziemi, który uwalnia dusze poległych osób tym samym przywracając je do życia.
Technika działa jedynie na tych, którzy stracili życie w przeciągu ostatnich 24 godzin i znajdują się w promieniu kilometra od wykonującego technikę.
Chakra: 10 000 + 1000 za każdą osobę
Fujutsu Kyuin
Ciało głodnych duchów potrafi absorbować każdy atak NinJutsu przez co o wiele trudniej je pokonać.
Chakra absorbowanego ataku zostaje przejęta przez użytkownika.
Chakra: -
Chakra Kyuin Jutsu
Technika pozwala na pochłanianie chakry przeciwnika poprzez kontakt bezpośredni. Użytkownik może w ten sposób pochłonąć cały zasób oponenta i przejąć go, powiększając tym swoje zasoby. Aby technika działała jak najskuteczniej, należy unieruchomić przeciwnika i utrzymać go w uścisku przez całą turę - w takim przypadku, traci on 5000 chakry na rzecz pochłaniającego. Innym sposobem jest zwykły kontakt z ciałem wroga (np. dotknięcie) jednak wtedy technika przejmuje jedynie 500 chakry.
Chakra: -
Kontan Nokeru
Śmiertelnie niebezpieczna technika, które wyrywa duszę z ciała ofiary. Można ją wykonać na dwa sposoby. Pierwszy to uśmiercenie ofiary zaraz po wykonaniu techniki Konpaku Gaijo, co skutkuje usunięciem duszy przez głowę przeciwnika, natomiast druga metoda to chwycenie przeciwnika w okolicy splotu słonecznego i wydobycie jego duszy właśnie tamtą drogą. Technika nie jest łatwa do wykonania w czasie walki, gdy przeciwnik cały czas się porusza więc najlepiej wcześniej go unieruchomić.
Chakra: 5000
Konpaku Gaijo
Dzięki tej technice, użytkownik Rinnegana po położeniu swojej dłoni na czubku głowy przeciwnika jest w stanie odczytać wszystkie jego myśli jednocześnie paraliżując go by nie mógł uciec. Proces ten wymaga jednak pewnej ilości czasu, a i jego rozpoczęcie nie jest natychmiastowe dlatego użycie tego jutsu na przeciwniku w czasie walki jest prawie niemożliwe.
Chakra: 2000
Rinnegan Kuchiyose no jutsu
-Koukakurui - Jest to olbrzymi krab, który znacznie lepiej radzi sobie w wodzie, niż na lądzie. Potrafi atakować falami wytworzonej w swoim ciele piany.
Chakra: 5000
-Zoufuku - Przypomina olbrzymiego psa z kilkoma głowami, który może rozdzielić się na mniejsze psy.
Chakra: 8000
-Tori - Z wyglądu przypomina dużego ptaka, z długim, ostro zakończonym dziobem, którym atakuje przeciwników. Jest to potężny szybki i zwrotny summon.
Chakra: 5000
-Ushi - Kolejny summon Rinnegana, tym razem będący dużym bawołem. Jego styl walki jest raczej prosty i polega na atakowaniu rywali niczym taran.
Chakra: 7000
-Panda - Jeszcze jeden summon posiadany przez użytkownika. Tym razem jest to olbrzymia panda, posiadająca bardzo twarde ciało. Można jej użyć np. aby ochronić się przed atakiem.
Chakra: 2000
-Mukade - Jest to wielka gąsienica, można ją przyzwać pod ziemią przez co może zaskoczyć przeciwnika atakiem z podziemi.
Chakra: 4000
-Kameleon - Bardziej przypomina chimerę niż kameleona. Posiada ciało kameleona, owadzie skrzydła, węża zamiast ogona i róg wyrastający z głowy. Może stać się niewidzialny.
Chakra: 6000
-Rhino - Tym razem użytkownik przywołuje olbrzymiego nosorożca. Tak jak bawół służy do taranowania.
Chakra: 7000
Chibaku Tensei
Najsilniejsza technika polegająca na użyciu siły grawitacji.
Shinobi używa ogromnych ilości chakry, aby zgromadzić wszystko dookoła w jednym punkcie na niebie.
Zarówno podłoże, jak i przeciwnik zostają skupione w jednym miejscu, zwykle w takim wypadku przeciwnik zostaje zmiażdżony.
Ucieczka przed tym atakiem jest niemalże niemożliwa.
Wykonanie techniki trwa jedną turę, nie można podczas niej wykonywać innych czynności. Po wykonaniu ataku należy odczekać cztery tury, przed ponownym użyciem jakiejkolwiek z technik ciała Deva.
Chakra: 20 000
Wymaga: Rinnegan
Banshō Ten'in
Technika polega na manipulacji grawitacją w odpowiedni sposób.
Banshō Ten'in jest przeciwieństwem Shinra Tensei, polega na przyciąganiu obiektów z ogromną siłą.
Jutsu przydatne w walce z shinobi dalekodystansowym. Po wykonaniu ataku należy odczekać jedną turę, przed ponownym użyciem jakiejkolwiek z technik ciała Deva.
Chakra: 3000
Wymaga: Rinnegan
Shinra Tensei
Technika manipulowania grawitacją używana przez ciało Deva.
Dzieli się ona na trzy poziomy.
Poziom pierwszy:
Użytkownik potrafi przyciągać lub odpychać wybrane cele.
W tym celu należy wyciągnąć jedną, bądź dwie ręce w stronę celu - można też nadać kierunek jego lotu.
Chakra: 3000
------------------------
Poziom drugi:
Użytkownik potrafi odepchnąć wszystko dookoła w zasięgu 30 metrów.
Może przy tym w pewnym stopniu zniszczyć otoczenie.
Do wykonania należy rozłożyć obie ręce na wysokość barków.
Po użyciu należy odczekać 2 tury by użyć Shinry Tensei ponownie.
Chakra: 10 000
Wymaga: Shinra Tensei (2)
------------------------
Poziom trzeci:
Wykonawca techniki wznosi ramiona w górę i pobiera chakrę z otoczenia i koncentruje ją wokół swojej osoby.
Moc techniki jest na tyle silna, że wznosi użytkownika na kilkanaście metrów w górę.
Będąc w powietrzu, użytkownik uwalnia zebraną chakrę niszcząc przy tym wszystko w zasięgu dwóch kilometrów.
Siła techniki jest tak wielka, że może zniszczyć całą wioskę. Po użyciu należy odczekać 10 tur by użyć Shinry Tensei ponownie.
Chakra: 30 000
Wymaga: Shinra Tensei (3)
------------------------
Wymaga: Rinnegan (1)
Offline