Nazwa forum

Jeśli jesteś fanem Naruto....jest to strona dla Ciebie.Przeżywaj niesamowite przygody wraz z innymi graczami


#1 2013-04-27 17:11:59

gabiyork

Administrator

Zarejestrowany: 2013-04-27
Posty: 31
Punktów :   

Sharingan

Izanagi:
Jest to zakazana technika klanu Uchiha, będąca obroną doskonałą. Dzięki tej technice nawet najgroźniejszy, śmiertelny atak jesteśmy w stanie zamienić w jego wyobrażenie.
Jedynym jej minusem jest fakt, iż każde jej użycie zapieczętowuje oko użytkownika już na zawsze uniemożliwiając wykonywanie techniki Tsukiyomi, bądź techniki Amaterasu i jej odmian.(zależnie od tego, które oko zostanie zapieczętowane)

Chakra: 5.000
Specjalne: Zapieczętowuje oko użytkownika po wykonaniu techniki.



Enton: Amaterasu no Tsurugi
Najgroźniejsza technika zyskiwana z mocy Enton, będącej jednocześnie rozwinięciem techniki Amaterasu. Dzięki tej technice i wykorzystaniu maksymalnych umiejętności władaniem Entonem, shinobi posiadający Mangekyō Sharingan jest w stanie za sprawą skupienia czarnych płomieni przeobrazić je w ogromne ostrze, które jest w stanie przeciąć praktycznie wszystko i przez prawie wszystko się przebić. Gdy oponent, bądź jakikolwiek inny obiekt, zostanie ugodzony tym mieczem, jest momentalnie pokrywany i pożerany przez płomienie Amaterasu, co zapewnia śmierć w męczarniach. Technika ta ze względu na rozmiar stworzonego miecza, a co za tym idzie - jego nieporęczności dla człowieka, używana jest połączeniu z w pełni uzbrojonym Susano'o, dzięki czemu Amaterasu no Tsurugi staje się idealną alternatywą dla Totsuki no Tsurugi. Wraz z tym ostrze jest ona materialnym dowodem na to, jak skrajne są względem siebie obie ścieżki rozwoju Mangekyō Sharingan.

Chakra: 8000
Wymaga: Mangekyō Sharingan



Enton: Kokuen no Tate
Jedna z technik Enton, będącej jednocześnie rozwinięciem techniki Amaterasu. Technika z pozoru przypomina technikę Enton: Kagutsuchi, lecz w porównaniu do niej, Kokuen no Tate nie wymaga bodźca w postaci ataku - można ją aktywować w dowolnym momencie. Polega ona na tym, iż shinobi pokrywa swoją zaporę obronną (najczęściej pochodzącą z jakiegoś innego jutsu) czarnymi płomieniami Amaterasu, zapewniając sobie dodatkową ochronę. Czarne płomienie pokrywające daną zaporę nie spalają jej.

Chakra: 4 000
Dodatkowe koszty: 20 Punktów Wzroku
Wymaga: Mangekyō Sharingan


Enton: Kagutsuchi
Technika ta stanowi jedną z trzech technik Enton, będącej jednocześnie rozwinięciem mocy Amaterasu. Shinobi przy użyciu jednego ze swoich oczu jest w stanie wytworzyć blisko swojego ciała swoistą osłonę ze skupionych płomieni Amaterasu. Osłona ta pojawia się dosyć szybko i nagle, najczęściej nie pozostawiając atakującemu przeciwnikowi zbyt dużo czasu do odwrotu. W chwili ataku osłona wypuszcza płomienie Amaterasu w postaci kilkudziesięciu kolców, których zadaniem jest nie dość, że poprzebijać ciało atakującego przeciwnika, to jeszcze spalić go czarnymi płomieniami. Mimo iż wykonana jest tylko z płomieni Amaterasu, stanowi szczelną i dosyć skuteczną zaporę, przez którą nie zdąży przedrzeć się jakakolwiek broń - po prostu zostanie spalona zaraz przy zetknięciu się z nimi.
Do wykonania tej techniki - podobnie jak w przy Kawarimi no Jutsu - potrzebny jest bodziec w postaci ataku, bez niego technika nie jest możliwa do wykonania ze względu na potrzebę nagłej i solidnej motywacji i mobilizacji.

Chakra: 6 000
Dodatkowe koszty: 20 Punktów Wzroku
Wymaga: Mangekyō Sharingan, Amaterasu


Kamui
Jutsu Mangekyō Sharingan. Shinobi koncentruje wzrok w jednym miejscu, powodując powstanie wyrwy w czasoprzestrzeni, która zasysa w sobie wszystko to, co znajdzie się w jej zasięgu (do 5 metrów od centrum wyrwy). Dużą zaletą techniki jest możliwość przenoszenia wzrokiem dziury czasoprzestrzennej, jednak jest to proces bardzo powolny. Przy użyciu tej techniki można zniwelować niemal każdy atak dystansowy - wyjątek stanowią dalekosiężne techniki obszarowe o ogromnych rozmiarach.

Chakra: 15 000
Chakra za utrzymanie: 5 000 (maksymalne utrzymanie wynosi 2 tury)
Wymaga: Mangekyō Sharingan


Magen: Kasegui
Technika wymaga kontaktu wzrokowego z przeciwnikiem i aktywowanego przy tym Sharingana. Osoba złapana w tą iluzję zostaje poprzebijana kilkoma masywnymi kołkami. Mimo iż jest to tylko iluzja, wywołuje ona realistyczny ból. Ból ten jest na tyle silny, iż paraliżuje przeciwnika, uniemożliwiając mu jakikolwiek najmniejszy ruch, co jest głównym zamierzeniem tej techniki. Technika ta działa dosyć szybko i nagle, przez co stanowi idealny środek obronny jak i obezwładniający oponenta. Wadą genjutsu jest to, iż trwa ono przez krótką chwilę (1 tura) i równie szybko, jak się pojawia, przestaje działać, zostawiając na swojej ofierze odczucie boleści i nagłego osłabienia.

Chakra: 5 000
Wymaga: Mangekyō Sharingan (Można używać na aktywnym poziomie II.)


Magen:Utakata
Do użycia tej techniki wystarczy kontakt wzrokowy z przeciwnikiem i przykucie jego uwagi dowolną czynnością. Osoba wtrącona w to genjutsu zostaje poddana szeregom przeróżnych iluzji, w których może ona doznać różnego rodzaju wrażeń, począwszy od utraty kontroli nad własnym ciałem aż po realistyczny ból. Technika mimo to jednak nie zagraża życiu przeciwnikowi - ma na celu jedynie obezwładnienie przeciwnika i sprawianie mu tortur psychicznych jak i fizycznych. Wadą techniki jest to, że można ją rzucić tylko na jedną osobę, jej użytkownik zaś musi się skupić na tworzonych iluzjach, przez co może stać się łatwym celem.
Z techniki tej można się wyzwolić przy użyciu techniki Kai, bądź też z pomocą towarzyszy, którzy użyczą pomocy stosując technikę Kai na ofierze genjutsu.

Chakra: 3 000
Chakra za utrzymanie: 1000
Wymaga: Mangekyō Sharingan (Można używać na aktywnym poziomie II.)

Kotoamatsukami:

Genjutsu Mangekyō Sharingana. Technika pozwala użytkownikowi przejąć kontrolę nad umysłem przeciwnika. Genjutsu najwyższej klasy, ponieważ ofiara nawet nie zdaje sobie sprawy, że jest manipulowana. Wadą techniki jest ogromny koszt chakry oraz to, że oko potrzebuje bardzo dużo czasu by się zregenerować i ponownie mogło użyć tej techniki.

Chakra: 20 000
Dodatkowe koszty: 100 punktów wzroku.
Wymaga: Mangekyō Sharingan
Po użyciu techniki należy odczekać 1 miesiąc by móc użyć jej ponownie.


Susano'o
Dzięki tej technice, użytkownik Mangekyō Sharingana przyzywa ogromną postać, będącą 'ucieleśnieniem' boga oceanów i sztormów. Ze względu na swoją destruktywną siłę, Susano'o dzieli się na trzy poziomy.

Wariant I
Poziom Pierwszy
Posiadacza osłania jedynie ochronny szkielet niewielkich rozmiarów, w turze od przyzwania szkieletu pojawiają się także jego masywne dłonie.
Postać osłania właściciela przed ewentualnymi atakami, nie jest to jednak bariera nie do przebicia.
Użytkownik nie może umrzeć od wykorzystania techniki na tym poziomie.
Chakra: 2000
Chakra za utrzymanie: 3000

Poziom Drugi
Postać otaczająca ciało przeciwnika pokrywa się drugą warstwą, czymś przypominającym skórę.
Dodatkowo, w ręce stwora pojawia się Yata no Kagami ("lustro"), które odbija każdy możliwy atak.
Na tym poziomie, jest to bariera nie do zniszczenia.
Posiadacz umiera po sześciu turach od użycia techniki, chyba że zaprzestanie jej używania - nie dotyczy Eternal Mangekyō Sharingan.
Użytkownik musi poświęcić 20 specjalnych punktów na użycie tej techniki na tym poziomie, jeżeli ich nie ma, nie może jej użyć.
Chakra: 3000
Chakra za utrzymanie: 4000
Wymaga: Użycie pierwszego poziomu w dwóch walkach

Poziom Trzeci
Bóg mórz i oceanów posiada Totsuka no Tsurugi, oraz Yata no Kagami.
Miecz Susano'o zdolny jest do przecięcia wszystkiego, w zetknięciu z obiektem nie tylko zabija go, lecz także pieczętuje go w świecie genjutsu, skąd nie da się wydostać.
Posiadacz umiera po pięciu turach od użycia techniki, chyba że zaprzestanie jej używania - nie dotyczy Eternal Mangekyō Sharingan.
Użytkownik musi poświęcić 50 specjalnych punktów na użycie tej techniki na tym poziomie, jeżeli ich nie ma, nie może jej użyć.
Chakra: 4000
Chakra za utrzymanie: 5000
Wymaga: Użycie drugiego poziomu w dwóch walkach


Wariant II
Poziom Pierwszy
Posiadacza osłania jedynie ochronny szkielet niewielkich rozmiarów, w turze od przyzwania szkieletu pojawiają się także jego masywne dłonie.
Postać osłania właściciela przed ewentualnymi atakami, nie jest to jednak bariera nie do przebicia.
Użytkownik nie może umrzeć od wykorzystania techniki na tym poziomie.
Chakra: 2000
Chakra za utrzymanie: 3000

Poziom Drugi
Postać otaczająca ciało przeciwnika pokrywa się drugą warstwą, czymś przypominającym skórę.
Dodatkowo, w ręce stwora pojawia się kusza, która strzela czarnymi strzałami o destruktywnej sile i niesamowitej prędkości, co sprawia, że są one niebywali trudne do uniknięcia.
Na tym poziomie, jest to bariera nie do zniszczenia.
Posiadacz umiera po sześciu turach od użycia techniki, chyba że zaprzestanie jej używania - nie dotyczy Eternal Mangekyō Sharingan.
Użytkownik musi poświęcić 20 specjalnych punktów na użycie tej techniki na tym poziomie, jeżeli ich nie ma, nie może jej użyć.
Chakra: 3000
Chakra za utrzymanie: 4000
Wymaga: Użycie pierwszego poziomu w dwóch walkach

Poziom Trzeci
Bóg mórz i oceanów posiada kuszę z poprzedniego poziomu oraz kulę z czarnymi płomieniami Amaterasu, którymi jest w stanie miotać.
Posiadacz umiera po pięciu turach od użycia techniki, chyba że zaprzestanie jej używania - nie dotyczy Eternal Mangekyō Sharingan.
Użytkownik musi poświęcić 50 specjalnych punktów na użycie tej techniki na tym poziomie, jeżeli ich nie ma, nie może jej użyć.
Chakra: 4000
Chakra za utrzymanie: 5000
Wymaga: Użycie drugiego poziomu w dwóch walkach

Wymaga: Mangekyō Sharingan
Dodatkowe koszty: 40 Punktów Wzroku

Kolor Susano'o zależy od woli użytkownika - może on wybrać sobie dowolny.


Magen: Kyōten Chiten

Technika pozwalająca użytkownikowi Sharingan, na odwrócenie ataków w niego skierowanych.
Warunkiem użycia techniki jest spojrzenie w oczy przeciwnika.
Jutsu działa na zasadzie zamiany miejsca z przeciwnikiem, nie ważne czy atak to ninjutsu czy genjutsu.
Niestety technika ma zastosowanie tylko przy niektórych atakach, niemożliwe jest np. atak w samego siebie kulą ognia.
Nie przynosi też efektu przy atakach Taijutsu.

Chakra: 3000
Wymaga: Sharingan (Poziom II)


Amaterasu:
Użytkownik używa Mangekyō Sharingan aby stworzyć za jego pomocą ogromny czarny płomień o wielkiej sile.
"Wyrasta on" w miejscu wybranym przez użytkownika. Spotkanie z tą silną technikę bywa bardzo często śmiertelne. Płomienie palą się tak długo jak zechce tego użytkownik i jest w stanie manipulować nimi w wielkim stopniu - gasić potrafi nawet czarne płomienie innych użytkowników tej techniki wedle własnej woli.

Po użyciu reakcja i celność użytkownika spadają o 10 punktów statystyk na czas walki - nie dotyczy Eternal Mangekyō Sharingan.

Chakra: 8000
Chakra za ugaszenie własnych płomieni: 1000
Chakra za ugaszenie cudzych płomieni: 4000
Dodatkowe koszty: 20 Punktów Wzroku
Wymaga: Mangekyō Sharingan


Tsukiyomi
Użytkownik używa Mangekyō Sharingan, aby przenieść przeciwnika do świata genjutsu. Użytkownik ma bezgraniczną kontrolę nad tym, co się dzieje w tym świecie. Zwykle używane jest to do torturowania przeciwnika za pomocą niechcianych wizji lub bólu. Schwytany w tą technikę przez osobę z owym talentem może nawet umrzeć, o ile użytkownik tego zechce. Atak ten działa na podstawie ludzkiego umysłu, który nie jest w stanie rozróżnić prawdziwego bólu, od bólu sztucznego wywołanego hipnozą. Aby technika zaczęła działać, wystarczy nawiązać kontakt wzrokowy z przeciwnikiem.

Po użyciu techniki reakcja i celność użytkownika spadają o 10 punktów statystyk na czas walki - nie dotyczy Eternal Mangekyō Sharingan.

Chakra: 8000
Dodatkowe koszty: 20 Punktów Wzroku
Wymaga: Mangekyō Sharingan.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.witchcraft.pun.pl www.funnykillers.pun.pl www.pmps-forum.pun.pl www.muhck.pun.pl www.sex-and-the-city-rpg.pun.pl