Ranton: Rankiryū
Użytkownik wytwarza chmurę burzową, która absorbuje chakrę od przeciwników. Aby wytworzyć taką chmurę potrzeba sporej ilości znaków, których składanie zająć może nawet dwie tury. Ilość absorbowanej chakry na turę to 2.000, po wzniesieniu przez użytkownika rąk do góry chakra w formie błyskawicy zostaje przekazana do jego ciała.
Chakra: 10.000
Ranton: Raiunkōha
Shinobi wytwarza wokół swego ciała sporej wielkości burzową chmurę, która służy zarówno jako atak jak i obrona. Wejście w taką chmurę przez przeciwnika powoduje natychmiastową śmierć, a ataki bronią miotaną wykonaną z metalu są odpychane przy zetknięciu z chmurą. Ofensywne właściwości takiej chmury to potężne wybuchy błyskawic strzelające w przeciwników, ich zasięg to 20 metrów. Błyskawice takie ściągane są przez metalowe przedmioty. Niestety wadą techniki jest brak widoczności u uzytkownika znajdującego się wewnątrz chmury.
Chakra: 5.000 Chakra za utrzymanie: 3.000
Ranton: Kuropansa
Technika dzięki, której wytwarzamy czarną panterę wytworzoną z czarnej elektryczności. Pantera taka jest bardzo szybka, a zetknięcie z nią powoduje w większości wypadków śmiertelne porażenie. Pantera taka jest w pełni kontrolowana, a na polu walki pozostaje do chwili odwołania bądź skończenia zasobów chakry użytkownika.
Chakra: 5.000 Chakra za utrzymanie: 3.000
Ranton: Reizā Sākasu
Użytkownik tworzy przed sobą okrąg,z którego wystrzeliwują lasery, które to są naprowadzane, a przy tym niesamowicie szybkie. Wytwarzając kilka laserów można atakować wielu przeciwników na raz. Siła techniki jest wystarczająca do przebicia przeciwnika na wylot chyba, że jego witalność znacznie wykracza ponad normę, wtedy potrzeba kilku laserowych biczy do zabicia.
Chakra za jeden laser: 1.000
|